Sörteszt: Arany Ászok Barátok Söre

Sörteszt: Arany Ászok Barátok Söre
február 16 20:10 2016 További hasonló bejegyzések a hírek között Nyomtasd ki a cikket

Újra nagyüzemi sört kóstol a Kontár Komlókutató, mégpedig olyat, ami alkalmi, ennek dacára meg sem próbálja azt állítani magáról, hogy releváns kulináris értékeket, hozzáadott többletet hordozna. Az Arany Ászok Barátok Söre annak az izgalmas kampányláncolatnak az eleme, amelyben középolcsó márkáját a Dreher a nemes férfibarátság feltétlen kellékeként szándékolja pozicionálni.

Hasonlóról szólt az egy évvel korábbi hasonszőrűen limitált készletes próbálkozás, az Ünneplős mögöttes marketinggondolata is („az új termék társaságában decembertől februárig minden cimbora méltó módon ünnepelheti meg többek között a Magyar Rádiózás Napját, vagy a Magyar Kártya Világnapját”), a Barátok Sörénél azonban – ha ez egyáltalán lehetséges – még magasabbra tekerték azt a nevezetes, khm, kreativitásgenerátort. Azt mondja a doboz hátulja, hogy:

"Az Arany Ászok értékeli az igaz barátságot – Zoli és Olivér pedig igaz barátok. Az Arany Ászok új, limitált kiadású sörét kettejük ízlése szerint alkottuk meg, így született meg a karakteres és enyhén fanyar, mégis frissítő, aranybarna színű végeredmény, a Barátok Söre."

“Az Arany Ászok értékeli az igaz barátságot – Zoli és Olivér pedig igaz barátok. Az Arany Ászok új, limitált kiadású sörét kettejük ízlése szerint alkottuk meg, így született meg a karakteres és enyhén fanyar, mégis frissítő, aranybarna színű végeredmény, a Barátok Söre. Kövesd nyomon a páros kalandjait a Facebookon, akik ennek örömén elhatározták, hogy elsajátítják a sörfőző iskolák legjobb módszereit.”

A Facebook-link sajnos időközben elkopott, így a legjobb módszerekről nem derül ki semmi. Mindegy, a lényeg csak annyi, hogy a fenti leírás a világon szinte bármilyen termékről hasonló stílusban legenerálható lenne, és egy kicsit szomorú, hogy 2015 végén az ország vezető sörgyára még mindig úgy érzi, hogy egy szezonális téli sört életérzéssel és nem kulináriával kell eladni. Ezt várja a piac, mondhatják persze ők – de a Barátok Söre valahogy mégsem lett közönség kedvenc, míg az innovativitás szikráját legalább hordozó Dreher Hidegkomlóst csak szétkapkodták, ahogy megjelent, mondhatja erre a KK.

Az adódó kérdésre, hogy ha ennyire feleslegesnek tartjuk a Barátok Sörét, akkor minek foglalkozunk vele, csak egy szuper cinikus választ tudunk adni: az ilyesmire kíváncsiak többen. Az alábbi grafikon tanúsítja, hogy ugyan sokkal több kisüzemi sörről írunk, mint nagyüzemiről, utóbbiak mégis sokkal több embert érdekelnek. A 2008-ban megírt Rocky Cellarra például majdnem háromszor annyian kattintottak az elmúlt egy hónapban, mint a másfél hónapja keletkezett Bigfoot Duett-kritikára. Tovább a teljes sörteszt megtekintése a Kontár Komlókutató weboldalán.

A cikk forrása: Kontár Komlókutató

  A bejegyzés címkéi:
  Kategóriák:

 

Hozzászólás írása

Nincsenek hozzászólások

Még nincsenek hozzászólások.

Te lehetsz az első, hogy írj egy hozzászólást.

Hozzászólás írása

A beírt adataid biztonságban vannak! Az e-mail címed nem lesz publikus. Adataid nem osztjuk meg harmadik személlyel.
A hozzászólás írásához minden *csillaggal jelölt mező kitöltése kötelező.